Systemy dystrybucji i programy lojalnościowe

Wprowadzanie systemów dystrybucji i programów lojalnościowych stanowi obecnie jedną z podstaw działań marketingowych. Przepisy prawne nie regulują jednak kompleksowo kwestii związanych z ich wdrażaniem.

 

Najbezpieczniejszym rozwiązaniem jest opracowanie regulaminu takich programów, porządkującego podstawowe ich zasady w taki sposób, aby zagwarantowane były również prawa konsumentów.

 

Oferujemy kompleksową obsługę prawną przy wdrażaniu takich programów przez naszych klientów, od doradztwa w zakresie możliwości ich wprowadzenia po opracowanie lub zaopiniowanie regulaminów.

 

Naszym bogatym doświadczeniem i asystą prawno-biznesową wspieramy klientów także w toku:

  • przekształcania spółek kapitałowych w osobowe i odwrotnie;
  • tworzeniu i likwidacji oddziałów spółek i przedsiębiorców zagranicznych;
  • przygotowywaniu wniosków o wszczęcie postępowań restrukturyzacyjnych i upadłościowych (zarówno w imieniu dłużników, jak i wierzycieli);
  • wewnętrznej restrukturyzacji spółek.

 

Doradzamy również i reprezentujemy naszych klientów w sporach sądowych o wykluczenie wspólnika ze spółki, sprawach squeez-out’ów oraz przejmowaniu udziałów wspólników.

ZAUFALI NAM