Systemy dystrybucji i programy lojalnościowe
Wprowadzanie systemów dystrybucji i programów lojalnościowych stanowi obecnie jedną z podstaw działań marketingowych. Przepisy prawne nie regulują jednak kompleksowo kwestii związanych z ich wdrażaniem.
Najbezpieczniejszym rozwiązaniem jest opracowanie regulaminu takich programów, porządkującego podstawowe ich zasady w taki sposób, aby zagwarantowane były również prawa konsumentów.
Oferujemy kompleksową obsługę prawną przy wdrażaniu takich programów przez naszych klientów, od doradztwa w zakresie możliwości ich wprowadzenia po opracowanie lub zaopiniowanie regulaminów.
Naszym bogatym doświadczeniem i asystą prawno-biznesową wspieramy klientów także w toku:
- przekształcania spółek kapitałowych w osobowe i odwrotnie;
- tworzeniu i likwidacji oddziałów spółek i przedsiębiorców zagranicznych;
- przygotowywaniu wniosków o wszczęcie postępowań restrukturyzacyjnych i upadłościowych (zarówno w imieniu dłużników, jak i wierzycieli);
- wewnętrznej restrukturyzacji spółek.
Doradzamy również i reprezentujemy naszych klientów w sporach sądowych o wykluczenie wspólnika ze spółki, sprawach squeez-out’ów oraz przejmowaniu udziałów wspólników.