Fundamentem stabilnej pozycji i renomy Klienta na rynku jest zgodność prowadzonej przez niego działalności gospodarczej z przepisami prawa, regulacjami wewnętrznymi oraz normami etycznymi (compliance).
Działania Kancelarii ukierunkowane są na zminimalizowanie ryzyka poniesienia przez Klienta sankcji prawnych, administracyjnych, dyscyplinarnych, strat finansowych lub utraty reputacji, które mogą powstać w wyniku niedostosowania działalności Klienta do wymogów prawnych, regulacji wewnętrznych czy przyjętych zasad dobrych praktyk.
Compliance obejmuje m.in.:
- opracowanie polityki compliance,
- zarządzanie ryzkiem braku zgodności,
- opiniowanie projektów regulacji wewnętrznych, materiałów marketingowo-informacyjnych kierowanych do konsumentów pod kątem ich zgodności z przepisami prawa, regulacjami wewnętrznymi, rekomendacjami instytucji nadzorczych, przyjętymi standardami postępowania oraz normami etycznymi,
- monitoring niedozwolonych klauzul umownych,
- audyty w zakresie ochrony danych osobowych,
- opracowanie i wdrażania regulacji z zakresu przeciwdziałania praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu,
- doradztwo w procesie rozpatrywania skarg zgłaszanych przez konsumentów do Komisji Nadzoru Finansowego, rzeczników praw konsumentów oraz innych instytucji i organizacji branżowych,
- prowadzanie szkoleń z zakresu Compliance oraz zasad etycznych i standardów postępowania i in.